Curs gratuït d’Atenció al client i qualitat del servei

Curs gratuït d’Atenció al client i qualitat del servei

Del 2 al 30 de novembre, al Centre Social de Beniarjó

Horari de 9.30 a 13.30h

Inscripció al telèfon 633 286 820 i al correu formacio@fpsafor.com

DESCRIPCIÓ: Formació bàsica en atenció al client i qualitat del servei amb realització de pràctiques no laborals en entorns de treball.

FORMACIÓ A L’AULA: es realitzarà del 2 al 30 de novembre, de dilluns a dijous, amb una durada de 80 hores. La formació serà dinàmica i participativa.

PRÀCTIQUES NO LABORALS: es realitzaran de l’1 de novembre al 14 de desembre, amb una durada de 40 hores. Sols podran realitzar-se si s’ha superat la formació a l’aula.

 

MÒDUL 1: INFORMACIÓ I ATENCIÓ Al PÚBLIC

1.1 Tècniques d’informació i atenció al client/consumidor/usuari

Models de Comunicació interpersonal
Barreres en la comunicació
Comunicació verbal i no verbal

Estils de comunicació: assertiva, agressiva i passiva
Empatia, assertivitat i l’escolta activa
La comunicació no presencial: comunicació telefònica i escrita.

1.2 Qualitat de l’atenció al client/consumidor/usuari

Tipologia de clients

Comportament del consumidor.
El bon professional de l’atenció al client
La satisfacció I la fidelització del client.

 

MÒDUL 2: GESTIÓ DE QUEIXES I RECLAMACIONS EN MATÈRIA DE CONSUM

Atenció i gestió de consultes, reclamacions i queixes.
Comunicació en situació de queixes i reclamacions.
Negociació i resolució davant una queixa o reclamació.
Control de la qualitat del servei de queixes i reclamacions.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.