Del 2 al 30 de novembre, al Centre Social de Beniarjó
Horari de 9.30 a 13.30h
Inscripció al telèfon 633 286 820 i al correu formacio@fpsafor.com
DESCRIPCIÓ: Formació bàsica en atenció al client i qualitat del servei amb realització de pràctiques no laborals en entorns de treball.
FORMACIÓ A L’AULA: es realitzarà del 2 al 30 de novembre, de dilluns a dijous, amb una durada de 80 hores. La formació serà dinàmica i participativa.
PRÀCTIQUES NO LABORALS: es realitzaran de l’1 de novembre al 14 de desembre, amb una durada de 40 hores. Sols podran realitzar-se si s’ha superat la formació a l’aula.
MÒDUL 1: INFORMACIÓ I ATENCIÓ Al PÚBLIC
1.1 Tècniques d’informació i atenció al client/consumidor/usuari
Models de Comunicació interpersonal
Barreres en la comunicació
Comunicació verbal i no verbal
Estils de comunicació: assertiva, agressiva i passiva
Empatia, assertivitat i l’escolta activa
La comunicació no presencial: comunicació telefònica i escrita.
1.2 Qualitat de l’atenció al client/consumidor/usuari
Tipologia de clients
Comportament del consumidor.
El bon professional de l’atenció al client
La satisfacció I la fidelització del client.
MÒDUL 2: GESTIÓ DE QUEIXES I RECLAMACIONS EN MATÈRIA DE CONSUM
Atenció i gestió de consultes, reclamacions i queixes.
Comunicació en situació de queixes i reclamacions.
Negociació i resolució davant una queixa o reclamació.
Control de la qualitat del servei de queixes i reclamacions.