👉 La responsabilitat com a societat davant de l’assetjament 👈

👉 La responsabilitat com a societat davant de l’assetjament 👈

Dijous passat, el CDR la Safor va realitzar un taller pràctic sobre com detectar l’assetjament, dirigit a les famílies dels centres educatius de Beniarjó. Blanca Llorca va donar ferramentes perquè les famílies puguen detectar l’assetjament i com poden actuar.

També es va parlar de l’assetjador/a, del tipus d’assetjament (individual i grupal/verbal, físic i psicològic) i de la responsabilitat social davant d’aquest fet (com solucionem els problemes? amb diàleg i negociació? ).

En primer lloc es van fer una introducció teòrica sobre la definició d’assetjament i es van comentar senyals que pot detectar la família sobre la víctima.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.