El CDR la Safor considera que amb el tancament de RTVV es perd la veu del món rural

El CDR la Safor considera que amb el tancament de RTVV es perd la veu del món rural

El possible tancament de RTVV es veu des del món rural com la pèrdua d’un altaveu per donar a conéixer la manera de viure de la ruralitat valenciana: els costums, el parlar, la gastronomia, l’agricultura i els problemes.

rtvvEl CDR la Safor considera que amb el tancament del canal públic de RTVV, en valencià, s’emmudeix el món rural. Les valencianes i els valencians es queden orfes d’un referent per conéixer el món agricola en un entorn rural.

Des del món rural, s’entén que tancar un canal de RTV és perdre un servei públic, que ha de difondre la nostra llengua, les nostres festes i la nostra manera d’entendre el món. A més, la ruralitat només serà notícia per fets negatius. El CDR la Safor consiera necessaris els mitjans de comunicació públics, de qualitat i en valencià, per donar a conéixer totes les experiències que fan del món rural un lloc actiu i viu, amb necessitats i iniciatives.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.